Nasze produkty

Krówki zapakowane w specjalne - okazyjne kuferki także z Państwa nadrukiem

Masy krówkowe do wafli, ciast czy deserów

Galaretka owocowa - produkujemy na starych nabytych doświadczeniach i tradycji...

Blok orzechowy

Zajmujemy się także pakowaniem kasz jęczmiennych, ryżu czy kaszy gryczanej...

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska 
w Bidzinach

Bidziny 29
27-532 Wojciechowice

tel. +48 15 861 83 19

+48 15 861 83 25

www.bidziny.pl

Nasze marki

Nasza Firma

W 1976 roku po reorganizacji i powstaniu Wojewódzkich Związków Spółdzielni Mleczarskich, spółdzielnia w Bidzinach znalazła się w strukturach Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Opatowie jako oddział i podlegała Wojewódzkiemu Związkowi Spółdzielni Mleczarskich w Tarnobrzegu z siedzibą w Wielowsi. W pierwszy dzień lipca 1981 roku nasza spółdzielnia została reaktywowana ze spółdzielni w Opatowie i trzymała nazwę Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Bidzinach. W tym czasie skupowała mleko z trzech gmin: Wojciechowic, Ożarowa i Tarłowa w ilości 20 milionów litrów rocznie od dwóch tysięcy dostawców.

W 1994 roku nasza spółdzielnia poszerzyła zasięg skupu i obejmowała już dwa województwa. Wówczas skup wynosił około 25 milionów litrów od trzech i pół tysiąca dostawców. W 1997 roku spółdzielnia przejęła skup mleka od Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Staszowie i wtedy roczny skup wynosił 33 miliony litrów od pięciu tysięcy dostawców. Obecnie spółdzielnia skupuje około dwanaście milionów litrów mleka od 620 dostawców.

Dzisiaj Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Bidzinach zajmuje się produkcją metodą tradycyjną cukierków Krówek zawijanych ręcznie. Robimy też batoniki krówkowe oraz masy krówkowe do wafli, ciast i deserów.

* Jesteśmy otwarci do nawiązania współpracy jako podwykonawcy dla dużych firm.

Dostarczamy towar własnym transportem w całej Polsce. Naszymi klientami są zarówno duże sieci hurtowni jak i małe przedsiębiorstwa zajmujące się sprzedażą artykułów spożywczych. Staramy się o uatrakcyjnienie naszej oferty w kierunkach wyznaczonych przez rynkowe tendencje i preferencje klienta.